Oficjalny dostawca Archicada w Polsce | Członek buildingSMART

Koordynator / koordynatorka ds. administracyjno-operacyjnych

Misją Multibim jest ułatwianie życia architektom oraz innym profesjonalistom z branży budowlanej i projektowej. Dlatego nasze portfolio składa się z najlepszych programów, dostosowanych do różnych potrzeb uczestników procesów budowlano-inwestycyjnych, a my nieustannie poszukujemy kolejnych doskonałych rozwiązań technologicznych. Dzięki temu możemy pomagać naszym klientom w doborze i wdrażaniu oprogramowania, które najlepiej odpowiada ich indywidualnym potrzebom.

Pomóż nam zarządzać firmą dołączając do nas na stanowisku:

Koordynator / koordynatorka ds. administracyjno-operacyjnych

Opis stanowiska:

Poszukujemy samodzielnej, dobrze zorganizowanej osoby, która efektywnie będzie zarządzać procesami operacyjnymi, w tym sprawnym przepływem informacji między działami. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za:

  • Koordynację działań administracyjnych, w tym kontakt z klientami (niesprzedażowy), wsparcie w przygotowaniu dokumentów oraz współtworzenie procesów administracyjnych.
  • Koordynację pracy między różnymi działami firmy: wsparcie w wymianie informacji oraz realizacji bieżących zadań i planów.
  • Operacyjne wsparcie pracy zarządu.
  • Kontrolę kosztów operacyjnych i optymalizację procesów.
  • Kontakt z kontrahentami: bankami, dostawcami oprogramowania, biurem księgowym itp.
  • Wsparcie w poszukiwaniu informacji i rozwiązań dla bieżących wyzwań w firmie.

Szukamy osoby, która:

  • Posiada doświadczenie na stanowisku administracyjnym lub asystenta/ki zarządu.
  • Posiada wiedzę o mechanizmach działania firmy.
  • Bardzo dobrze zna Excela (lub Google Sheets / Numbers).
  • Jest samodzielna, potrafi skutecznie planować pracę, priorytetyzować i organizować zadania oraz myśli analitycznie.
  • Ma doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolności organizacyjne
  • Zna język angielski na poziomie komunikatywnym.

Co oferujemy:

  • Samodzielne stanowisko, które umożliwia wdrażanie własnych pomysłów na organizację pracy oraz bezpośredni wpływ na rozwój firmy.
  • Stanowisko pracy wyposażone w doskonałe narzędzia wspierające procesy w firmie.
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej.
  • Pracę w niekorporacyjnym środowisku, w niewielkim, dynamicznym zespole.
  • Prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym.
  • Umowę zależną od potrzeb kandydata (umowę o pracę lub umowę B2B).

Kliknij poniżej i aplikuj na to stanowisko

Zobacz także inne oferty

Partnerzy