Dzień dobry!
Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie ten dokument, w którym znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem ze strony internetowej https://multibim.pl/
Informacja formalna na początek – administratorem strony jest BIM Point Sp. z o.o.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres E-MAIL kontakt@multibim.pl
Skrócona wersja – najważniejsze informacje
Dbamy o Twoją prywatność, ale również o Twój czas. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie skróconą wersję najważniejszych zasad związanych z ochroną prywatności.
Pośród danych osobowych, które przetwarzamy, mogą znajdować się, w szczególności, następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, adres stałego wykonywania działalności gospodarczej, firma, numer NIP, adres IP.
Dokładamy wszelkich starań, by Twoje dane osobowe pozostały bezpieczne i nie trafiły w niepowołane ręce.
Powierzamy przetwarzanie Twoich danych osobowych tylko sprawdzonym i zaufanym podmiotom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO.
Nie korzystamy z mechanizmów profilowania wykorzystujących dane osobowe.
Zapewniamy Ci możliwość realizacji Twoich uprawnień wynikających z RODO, związanych z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych.
Śledzimy i analizujemy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszej strony internetowej w celach statystycznych oraz optymalizacji naszej strony.
Wykorzystujemy narzędzia funkcjonujące w oparciu o pliki cookies, zarówno własne, jak i pliki cookies podmiotów trzecich. W ramach tych narzędzi nie mamy dostępu do informacji, które pozwalałaby nam na Twoją identyfikację. Są to różnego rodzaju narzędzia analityczne, marketingowe, społecznościowe i komunikacyjne. Część z tych narzędzi wiąże się z zaimplementowaniem specjalnych skryptów śledzących.
Dajemy Ci możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies bezpośrednio z poziomu naszej strony. Możesz w ten sposób włączać i wyłączać poszczególne narzędzia oraz odpowiadające im pliki cookies.
Możesz również zarządzać ustawieniami plików cookies z poziomu przeglądarki internetowej lub instalując specjalne dodatki pozwalające na kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery (https://www.ghostery.com).
Możesz również zarządzać ustawieniami reklamy behawioralnej, przechodząc do strony http://www.youronlinechoices.com/.
W ramach zawartości strony mogą znajdować się linki do witryn zewnętrznych zarządzanych przez podmioty trzecie. Nie ponosimy odpowiedzialności za zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies przez operatorów witryn zewnętrznych. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w politykach prywatności witryn zewnętrznych.
Strona przechowywana jest na serwerze zewnętrznym, który, tak jak każdy serwer, generuje logi. W logach przechowywane są informacje takie jak adres IP, data i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. Logi służą wyłącznie celom operacyjnym i technicznym.
Powyższe informacje mają charakter wstępny. Zachęcamy Cię do zapoznania się z dalej idącymi szczegółami, które znajdują się poniżej.
Dane osobowe
Administratorem Twoich danych osobowych jest BIM Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Lipowej 4D, 30-702 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000433889, NIP: 6793084910, REGON: 122658854.
Z administratorem danych osobowych można skontaktować się listownie, telefonicznie pod numerem telefonu +48 532 677 615 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
Podstawy i cele przetwarzania danych osobowych
Przetwarzanie przez nas danych osobowych odbywa się zgodnie z prawem, w sposób rzetelny i przejrzysty. Przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie:
a) udzielonej przez Ciebie dobrowolnej zgody (np. podczas rejestracji za pośrednictwem panelu klienta lub poprzez skierowanie do nas wiadomości mailowej czy też skierowanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej),
b) rozpoczęcia współpracy lub podpisania umowy, a także wykonania zawartej umowy,
c) prawnie usprawiedliwionego interesu Bim Point Sp. z o.o. jako Administratora danych (np. w zakresie tworzenia bazy danych, czynności analitycznych, w tym czynności dot. analizy korzystania z produktów, marketingu bezpośredniego, zabezpieczeniu dokumentacji na potrzeby obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub na potrzeby dochodzenia roszczeń),
d) obowiązków wynikających z prawa (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości).
Twoje dane osobowe przetwarzamy w szczególności w następujących celach:
a) zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług (tj. w sytuacji, w której jesteś lub zostaniesz stroną łączącej nas umowy będziemy przetwarzać jedynie dane osobowe niezbędne do jej realizacji,
b) zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług i ochrony Twojej prywatności,
c) związanych z prawnie uzasadnionymi interesami realizowane przez Administratora, którymi są: wykonanie umów i realizacja zleceń, należyte świadczenie usług na Twoją rzecz, prowadzenie danych statystycznych, związanych z odwiedzinami naszej strony internetowej, ulepszenia naszych usług i dopasowania ich do Twoich spersonalizowanych potrzeb,
d) prowadzenia marketingu i własnej promocji na rynku, kierowania ofert handlowych m.in. drogą elektroniczną, telefoniczną, sms (na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody), w tym w ramach usługi Newsletter,
e) ewentualnych innych okoliczności wynikłych w trakcie realizacji zamówień, a koniecznych do poprawnego i zgodnego z prawem świadczenia przez nas usług.
Pozostałe cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych mogą być również wskazane w dalszej części niniejszej Polityki Prywatności.
Uprawnienia
RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli),
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
- prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).
Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych.
Podkreślamy, że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci zawsze – jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściliśmy się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Zawsze możesz również zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres ADMINISTRATOR Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, by interesujące Cię informacje zostały wyczerpująco przedstawione w niniejszej polityce prywatności. Podany powyżej adres e-mail możesz wykorzystać również w razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
Bezpieczeństwo
Zapewniamy poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie odpowiednich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
Odbiorcy danych
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez podmioty, z których usług korzystamy, a których usługi wiążą się lub mogą wiązać się z przetwarzaniem danych osobowych. Chodzi o, w szczególności, następujące podmioty:
SERWER – na serwerze przechowywane są Twoje dane osobowe,
Home.pl – podmiot ten może uzyskiwać dostęp do Twoich danych w związku z pracami technicznymi dotyczącymi tych obszarów, w których przetwarzane są dane.
Ponadto, na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom z nami współpracującym (m.in. naszym kontrahentom, podwykonawcom, współpracownikom lub usługodawcom). W szczególności dotyczy to możliwości przekazania danych osobowych do Graphisoft (Graphisoft SE, 1031 Budapest (Graphisoft Park), Záhony u. 7., Hungary).
W razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury
Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield lub korzystanie ze standardowych klauzul umownych.
Do przechowywania danych osobowych na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich dochodzi w ramach następujących narzędzi:
usługi Google w ramach pakietu G-Suite, których dostawcą jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland – w zakresie wszystkich danych, jakie przetwarzane są w ramach usług Google, w tym również tych danych, które zawarte są w plikach podlegających synchronizacji z Google Drive.
Zarówno Rocket Science Group LLC, jak i Google Ireland Limited zapewniają odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowanie mechanizmów zgodności przewidzianych przez RODO, w szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield. Poniżej znajdują się linki prowadzące do potwierdzeń uczestnictwa w programie Privacy Shield, gdzie możesz zapoznać się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych przez te podmioty.
Google: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI,
Newsletter
Masz możliwość subskrybowania Newslettera, podając nam swój adres e-mail. Subskrypcja Newslettera wiąże się z koniecznością wyrażenia zgody na przesyłanie na wskazany przez Ciebie adres e-mail informacji handlowych w celach marketingowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.). Wówczas za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, będziemy informować Cię o naszych aktualnych ofertach, nowościach, promocjach, ciekawych artykułach czy wydarzeniach. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji, klikając w link zawarty w każdej wiadomości otrzymanej w ramach Newslettera lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@multibim.pl.
Profilowanie i reklama behawioralna
Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały. Owszem, korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz z nami zawrzeć.
Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach naszej strony czy też podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej. Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj: http://www.youronlinechoices.com.
Podkreślamy, że w ramach narzędzi, z których korzystamy nie mamy dostępu do informacji, które pozwalałby na Twoją identyfikację. Informacje, o których tutaj mówimy, to, w szczególności:
- informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz,
- przeglądane podstrony,
- czas spędzony na stronie,
- przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
- źródło, z którego przechodzisz do naszej strony,
- przedział wieku, w którym się znajdujesz,
- Twoja płeć,
- Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości,
- Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.
Informacji wskazanych powyżej nie zestawiamy z Twoimi danymi osobowymi, które znajdują się w naszych bazach. Informacje te mają charakter anonimowy i nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. Informacje te przechowywane są na serwerach dostawców poszczególnych narzędzi, a serwery te najczęściej mogą znajdować się na całym świecie.
Pliki cookies i inne technologie śledzące
Nasza strona, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies.
Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub system teleinformatyczny podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich).
Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz zapoznać się np. z tym materiałem: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.
Poniżej znajdziesz natomiast szczegółowe informacje na temat plików cookies funkcjonujących w ramach naszej strony.
Zgoda na cookies
Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Ci informacja na temat stosowania plików cookies wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie tych plików.
Dzięki specjalnemu narzędziu masz możliwość zarządzania plikami cookies z poziomu strony, wyłączając poszczególne pliki cookies.
Ponadto, zawsze możesz zmienić ustawienia cookies z poziomu swojej przeglądarki albo w ogóle usunąć pliki cookies. Przeglądarki zarządzają ustawieniami cookies na różne sposoby. W menu pomocniczym przeglądarki internetowej znajdziesz wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień cookies.
Możesz również zarządzać ustawieniami plików cookies, instalując specjalne dodatki pozwalające na kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery (https://www.ghostery.com).
Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może powodować trudności w korzystaniu z naszej strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.
Cookies własne
Cookies własne wykorzystujemy w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony. W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o wyrażeniu przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies oraz informacje o zdefiniowanych przez Ciebie w ramach naszej strony ustawieniach plików cookies. Pliki cookies własne wykorzystywane są również przez skrypt odpowiadający za mechanizm odzyskiwania porzuconych koszyków. Oznacza to, że w plikach cookies mogą znajdować się informacje na temat zawartości Twojego koszyka, ostatnio oglądanych produktach itp.
Cookies podmiotów trzecich
Nasza strona, podobnie jak większość współczesnych stron internetowych, wykorzystuje funkcje zapewniane przez podmioty trzecie, co wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies pochodzących od podmiotów trzecich. Wykorzystanie tego rodzaju plików cookies zostało opisane poniżej.
Google Analytics
Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na tworzeniu statystyk i ich analizie w celu optymalizacji naszych stron internetowych.
Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu z naszej strony. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane.
Z uwagi na aktywowaną przez nas anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez Twoją przeglądarkę w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.
Podkreślamy, że w ramach Google Analytics nie gromadzimy jakichkolwiek danych, które pozwalałaby na Twoją identyfikację. W związku z tym, dane gromadzone w ramach Google Analytics nie mają charakteru danych osobowych. Informacje, do jakich mamy dostęp w ramach Google Analytics to, w szczególności:
- informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz,
- podstrony, jakie przeglądasz w ramach naszego serwisu,
- czas spędzony w naszym serwisie oraz na jego podstronach,
- przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami w ramach naszego serwisu,
- źródło, z którego przechodzisz do naszego serwisu.
Ponadto, korzystamy w ramach Google Analytics z następujących Funkcji Reklamowych:
- raporty demograficzne i zainteresowań,
- remarketing,
- funkcje raportowania o reklamach, user-ID.
W ramach Funkcji Reklamowych również nie gromadzimy danych osobowych. Informacje, do jakich mamy dostęp, to, w szczególności:
- przedział wieku, w którym się znajdujesz,
- Twoja płeć,
- Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości,
- Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.
W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowaliśmy w kodzie naszej strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. Z poziomu naszej strony, z wykorzystaniem mechanizmu służącego do zarządzania plikami cookies, możesz wyłączyć kod śledzący Google Analytics. W każdej chwili możesz również zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.
Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Google Analytics, zachęcamy do zapoznania się z wyjaśnieniami przygotowanymi przez Google: https://support.google.com/analytics/answer/6004245.
Google Ads
Korzystamy z programu reklamowego Google Ads obsługiwanego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA w celu prowadzenia kampanii reklamowych, w tym remarketingowych. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.
Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który z pomocą pseudonimowego identyfikatora (ID) oraz na podstawie odwiedzanych przez Ciebie stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na zainteresowaniach.
Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania i użycia aplikacji z Twoim kontem oraz wykorzystanie informacji z Twojego konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. Jeśli w takim przypadku będziesz zalogowany podczas wizyty na mojej stronie internetowej w serwisie Google, Google wykorzysta Twoje dane razem z danymi Google Analytics w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z danymi Google Analytics, aby utworzyć grupy docelowe.
Podkreślamy, że my, korzystając z Google Ads, nie gromadzimy jakichkolwiek danych, które pozwalałaby na Twoją identyfikację. Ewentualne zestawienie danych w taki sposób, że nabierają one charakteru danych osobowych, może być dokonywane po stronie Google, ale w tym zakresie nie ponosimy już za to odpowiedzialności, ponieważ Google realizuje te działania na podstawie umowy zawartej z Tobą jako użytkownikiem usług Google.
My, korzystając z Google Ads, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci naszą reklamę.
W celu korzystania z Google Ads, zaimplementowaliśmy w kodzie naszej strony specjalny piksel konwersji Google Ads. Piksel wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Ads. Z poziomu naszej strony, z wykorzystaniem mechanizmu służącego do zarządzania plikami cookies, możesz wyłączyć te pliki cookies. Możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/.
Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Google Ads, zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności Google: https://policies.google.com/privacy.
Facebook Ads i Insights
Korzystamy z narzędzi marketingowych i analitycznych dostępnych w ramach serwisu Facebook. Dostawcą tych narzędzi jest Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług oraz analizie i statystyce.
W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań w naszym serwisie, zaimplementowaliśmy w ramach naszej strony Pixel Facebooka, który w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu z naszej witryny w zakresie przeglądanych stron. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwera Facebooka w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane.
Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. Wiemy jedynie, jakie działania podjąłeś w ramach naszej strony. Możemy również sprawdzić, w jakim przedziale wieku się znajdujesz, jakiej jesteś płci, skąd łączysz się z Internetem. Facebook Insights może dostarczać nam również więcej informacji na Twój temat, ale nigdy nie są to informacje, które pozwalałaby nam na Twoją identyfikację.
Informujemy Cię jednak, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Tobie zebranymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka: https://www.facebook.com/privacy/explanation. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności.
Z poziomu naszej strony, z wykorzystaniem mechanizmu służącego do zarządzania plikami cookies, możesz wyłączyć Pixel Facebooka.
Treści z serwisów zewnętrznych
Osadzamy na stronach treści z serwisów zewnętrznych, w szczególności filmy z serwisu YouTube. W związku z tym, wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC związane z usługą YouTube, w tym pliki cookies DoubleClick.
Odtwarzając wideo lub zapoznając się z innym osadzonym materiałem, Google otrzymuje o tym informacje, nawet jeśli nie posiadasz profilu u danego usługodawcy czy nie jesteś akurat zalogowany. Taka informacja (wraz z Twoim adresem IP) jest przez Twoją przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana.
Jeśli zalogowałeś się do serwisu danego usługodawcy, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Twojego profilu w danym serwisie społecznościowym. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.
Jeśli nie chcesz, aby usługodawcy przyporządkowywali dane zebrane w trakcie odtwarzania wideo lub zapoznawania się z innymi treściami na naszej stronie internetowej bezpośrednio Twojemu profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na naszej stronie musisz się wylogować z tego serwisu. Możesz również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Twojej przeglądarki, np. blokowanie skryptów.
Pliki cookies związane z YouTube ładowane są dopiero w chwili odtworzenia filmu, więc jeżeli nie chcesz, by do tego doszło, powstrzymaj się od oglądania filmu.
Narzędzia społecznościowe
Na naszej stronie internetowej używane są wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez serwisy społecznościowe, takie jak Facebook.
Wyświetlając naszą stronę internetową, zawierającą taką wtyczkę, Twoja przeglądarka nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów serwisów społecznościowych (usługodawców). Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Twojej przeglądarki i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że Twoja przeglądarka wyświetliła naszą stronę, nawet jeśli nie posiadasz profilu u danego usługodawcy czy nie jesteś u niego akurat zalogowany. Taka informacja (wraz z Twoim adresem IP) jest przez Twoją przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana.
Jeśli zalogowałeś się do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na mojej stronie do Twojego profilu w danym serwisie społecznościowym.
Jeśli użyjesz danej wtyczki, np. kilkając w przycisk „Lubię to” lub „Udostępnij”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana.
Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Twoje kontakty. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.
- Facebook – https://www.facebook.com/legal/FB_Work_Privacy,
- Instagram – https://help.instagram.com/155833707900388.
Jeśli nie chcesz, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Twojemu profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na naszej stronie musisz się wylogować z tego serwisu. Możesz również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Twojej przeglądarki, np. blokowanie skryptów.
Bierzemy również udział w programie Google AdSense, co oznacza, że na naszych stronach mogą być widoczne reklamy emitowane w ramach tego programu. Nie decydujemy o treści tych reklam. Reklamy są dopasowywane na podstawie algorytmu wykorzystywanego przez program Google AdSense. Ustawieniami reklam możesz zarządzać bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/. Udział w programie Google AdSense wiąże się z zaimplementowaniem w ramach strony kodu monitorującego wykorzystującego pliki cookies firmy Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, USA, w tym pliki cookies DoubleClick.
Logi serwera
Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.
Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Regulamin serwisu internetowego działającego pod domeną multibim.pl z dnia 23.01.2025 r.
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem multibim.pl.
- Właścicielem sklepu internetowego jest BIM POINT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Krakowie, ul. Lipowa 4D, 30-702, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000433889, NIP 6793084910, REGON 122658854 (dalej też jako: BIM POINT).
- Z właścicielem sklepu internetowego BIM POINT możesz skontaktować się mailowo, pod adresem: kontakt@multibim.pl lub telefoniczne, pod nr telefonu: +48 666 056 101.
- Właściciel sklepu internetowego jest jednocześnie administratorem danych osobowych, przetwarzanych w sklepie internetowym BIM POINT. Szczegółowe zasady dotyczącego przetwarzania danych osobowych zostały uregulowane
w części X niniejszego Regulaminu oraz w https://multibim.pl/polityka-prywatnosci/.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – „Ty” osoba fizyczna, pełnoletnia i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu lub zawierająca umowę sprzedaży ze Sprzedawcą, w tym Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta;
- Konsument – osoba fizyczna, pełnoletnia i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej
(np. kupująca Produkt cyfrowy w Sklepie lub korzystająca z usług oferowanych przez Sklep), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (np. kupująca Produkt cyfrowy w Sklepie lub korzystająca z usług oferowanych przez Sklep), bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej czynności wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Produkty cyfrowe – treści cyfrowe wytwarzane, prezentowane i dostarczane Klientom przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu;
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
w ramach sklepu internetowego sklepu multibim.pl;
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.multibim.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Sprzedawca lub Usługodawca – „my”, czyli BIM POINT – przedsiębiorca, którego dane określone zostały w postanowieniu I.2. niniejszego Regulaminu
- Subskrypcja – model korzystania z Produktów Cyfrowych oferowanych przez Sprzedawcę w zamian za dokonywanie opłat w określonych odstępach czasu w formie płatności cyklicznych lub przelewem tradycyjnym na podstawie wystawionej przez Sprzedawcę faktury proforma.
- Usługi cyfrowe – usługi, które mogą być przedmiotem Zamówienia, prezentowane Klientom przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu (tj. konsultacja indywidualna) dostarczana zdalnie lub stacjonarnie po opłaceniu Usługi cyfrowej;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, liczbę i cenę Produktów lub Usług cyfrowych.
III. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- W celu skorzystania ze Sklepu, potrzebujesz mieć:
- urządzenie końcowe umożliwiające korzystanie ze Sklepu (np. komputer, tablet, smartphone), z dostępem do Internetu oraz przeglądarką internetową w aktualnej wersji;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- włączoną możliwość zapisu plików Cookies w przeglądarce internetowej (wyłączenie obsługi plików Cookies zazwyczaj nie blokuje możliwości korzystania z usług, może jednak powodować utrudnienia w działaniu Sklepu);
- aktywny numer telefonu komórkowego – w przypadku chęci skorzystania
z kontaktu telefonicznego;
- Dodatkowo, Usługodawca zaleca stosowanie najnowszych wersji przeglądarek internetowych oraz przeprowadzanie ich okresowych aktualizacji.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z przesyłaniem danych przy pomocy publicznej sieci Internet i obarczone jest ryzykami charakterystycznymi dla sieci Internet, w szczególności:
- atakami hackerskimi;
- zainfekowaniem systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie
- Usługodawca zaleca, w celu uniknięcia wyżej wskazanych zagrożeń, oprócz uruchomienia zapory systemowej, zainstalowanie oprogramowania antywirusowego na komputerze, laptopie lub urządzeniu multimedialnym, z którego korzysta Usługobiorca. Program antywirusowy powinien być aktualizowany na bieżąco – niezwłocznie po ukazaniu się kolejnej aktualizacji.
- Obowiązuje Ciebie, jako Klienta zakaz dostarczania za pośrednictwem Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na możliwości przeglądania treści i możliwości składania Zamówień za pośrednictwem strony internetowej BIM POINT jest zawierana na czas nieokreślony i może być w każdym czasie rozwiązana, bez konieczności zachowania jakiegokolwiek okresu wypowiedzenia, poprzez zaprzestanie przeglądania przez Klienta treści zamieszczanych na stronie internetowej BIM POINT lub zaprzestanie składania Zamówień na Produkty cyfrowe lub Usługi cyfrowe.
- Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, korzystania ze Sklepu z naruszeniem przepisów prawa, dobrych obyczajów lub postanowień Regulaminu, kopiowania Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych Sprzedawcy, bądź udostępnienia ich osobom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podania Sprzedawcy danych nieprawdziwych, niezgodnych z rzeczywistym stanem prawnym lub naruszających prawa osób trzecich, bądź też podejmowania prób naruszenia lub naruszania zabezpieczeń technicznych Sklepu.
- Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wcześniej zrealizowane lub złożone Zamówienia.
IV. Składanie zamówienia
- Jeśli jesteś Klientem i chcesz złożyć Zamówienie w Sklepie, wykonaj następujące kroki:
- wybierz interesujący Ciebie Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową;
- kliknij przycisk „Kup teraz” i postępuj zgodnie z instrukcją;
- podaj dane niezbędne do wysyłki Produktu cyfrowego lub zamówienia Usługi cyfrowej (imię i nazwisko, adres e-mail, a także numer telefonu, jeżeli zamierzasz skorzystać z konsultacji telefonicznej);
- jeżeli chcesz otrzymać fakturę podaj dane do faktury;
- zapoznaj się z treścią niniejszego regulaminu i zaakceptuj jego treść;
- wyraź zgodę na spełnianie świadczenia, tj. uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub wykonanie usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w postanowieniu VII ust.1 Regulaminu, skutkujące utratą prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży;
- wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
- kliknij przycisk „Przejdź do płatności”, wybierz formę płatności;
- kliknij przycisk „Kupuję i płacę” i opłać Zamówienie.
- Jeżeli wykonasz wszystkie powyższe kroki, otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail potwierdzenie Zamówienia – z chwilą otrzymania przez Ciebie wiadomości mailowej umowa uważana jest za zawartą. Potwierdzenie Zamówienia obejmuje informację o udzielonej przez Ciebie zgodzie na spełnienie świadczenia w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- Podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail, jest dobrowolne, jednak konieczne w celu zrealizowania Zamówienia.
- Produkt cyfrowy zostanie wysłany do Ciebie niezwłocznie po zaksięgowaniu się płatności, najpóźniej na następny dzień roboczy.
- W przypadku, gdy zamawiasz Usługę cyfrową, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dotyczących wykonania usługi najpóźniej na następny dzień roboczy od dnia zaksięgowania się płatności albo otrzymania potwierdzenia Zamówienia. W trakcie tego kontaktu wspólnie ustalimy termin wykonania usługi, a taki sposób, aby odpowiadał Twoim potrzebom.
V. Dostawa
- Zamówiony przez Ciebie Produkt cyfrowy wyślemy na wskazany przez Ciebie w formularzu Zamówienia adres e-mail, niezwłocznie po zaksięgowaniu się płatności, najpóźniej na następny dzień roboczy.
- Jeżeli zamówisz Usługę cyfrową skontaktujemy się z Tobą pod wskazanym przez Ciebie w formularzu Zamówienia adresem e-mail lub podanym przez Ciebie numerem telefonu najpóźniej w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu się płatności lub otrzymaniu Twojej wiadomości mailowej.
- Realizacja usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej nastąpi w terminie wskazanym w opisie Usługi cyfrowej lub indywidualnie z Tobą ustalonym,
w trakcie kontaktu, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
- Jeżeli nie wpłacisz ceny za Zamówienie na rachunek bankowy Sprzedawcy
w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie, Twoje Zamówienie zostanie anulowane.
VI. Płatności
- Jako Klient możesz w Sklepie dokonać płatności za Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową w następujących formach:
- tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek bankowy BIM POINT, prowadzony w banku ALIOR BANK SA o numerze: PL 85 2490 0005 0000 4500 4755 5329;
- za pośrednictwem serwisu szybkich płatności: Przelewy24.pl, dostarczanym przez: PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014;
- za pośrednictwem serwisu szybkich płatności tPay – Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000412357, numer NIP: 7773061579, numer REGON: 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN – wpłacony w całości, oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP27/2014;
- kartą płatniczą w systemie Przelewy24.pl, który dokonuje autoryzacji w systemach kart płatniczych; karta kredytowa zostanie obciążona po złożeniu zamówienia, w momencie zakończenia płatności.
- płatności cyklicznych (dostępnych w przypadku Subskrypcji, z wyłączeniem Subskrypcji Produktów Cyfrowych “Archicad Collaborate”) obsługiwanych przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000014843, NIP: 526-00-06-841, REGON: 000010205, wysokość kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego: 262 470 034 zł. Członek Grupy VAT Pekao działającej od 01.03.2024 r. pod numerem NIP: 1070047763, za pomocą platformy tPay – Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu.
- Terminem zapłaty jest dzień zaksięgowania się płatności na rachunku bankowym BIM POINT.
- 3. Wszystkie prezentowane na stronach Sklepu ceny Produktów cyfrowych i Usług cyfrowych, jeżeli nie wskazano inaczej, są cenami netto, do których należy doliczyć wskazany podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedawca może zmienić ceny Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych, oferować je nieodpłatnie lub przeprowadzać czasowe promocje lub udzielać rabatów, co nie ma wpływy na Zamówienia wcześniej przez Ciebie złożone. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony lub ilość promocyjnych Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych może być określona, a rabaty i promocje nie sumują się.
- Do każdego Zamówienia wystawiamy fakturę (imienną lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej. Faktura zostanie przesłana do Ciebie automatycznie, na co niniejszym wyrażasz zgodę.
- Niektóre Produkty cyfrowe mogą być objęte Rabatem dla posiadaczy Karty Multibim. Aby skorzystać z Rabatu konieczny jest kontakt pod adresem administracja@multibim.pl, w celu uzyskania kodu rabatowego.
- Szczegółowe informacje na temat Karty Multibim znaleźć można na stronie www.multibim.pl w sekcji Karta Multibim.
- Niektóre Produkty Cyfrowe dostępne są w formie Subskrypcji:
- Korzystanie z Subskrypcji Produktów Cyfrowych “Archicad Collaborate” wymaga zapoznania się z szczegółowymi informacjami zawartymi na stronie producenta tj. firmy Graphisoft SE z siedzibą w Budapeszcie (Węgry), dostępnymi pod adresem: https://graphisoft.com/legal/store-terms-of-service?gstype=store&gssubtype=legal (sekcja 4).
- Decydując się na zakup Subskrypcji, klient może wybrać jedną z metod płatności:
-płatność cykliczna przy użyciu karty płatniczej według wytycznych opisanych w rozdziale VI niniejszego regulaminu,
-przelewem tradycyjnym według wytycznych opisanych w rozdziale VI niniejszego regulaminu,
-na podstawie faktury proforma, po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedawcą.
- Jeżeli Klient wybierze metodę płatności w formie cyklicznej przy użyciu karty płatniczej, w celu uruchomienia Subskrypcji, Klient powinien dodać kartę płatniczą, podając jej numer, datę ważności i kod CVV/CVC. Klient powinien również zapoznać się i zaakceptować Regulamin oraz Zasady płatności PayU. Szczegółowe wymogi techniczne dotyczące typów kart płatniczych mogą być uzależnione od wytycznych Operatora Płatności.
- W trakcie składania Zamówienia na Subskrypcję Produktu Cyfrowego “Archicad Collaborate” Klient ma możliwość dokonania wyboru Subskrypcji na okres:
- 1 miesiąca, 12 miesięcy lub 36 miesięcy – płatnych z góry;
- 36 miesięcy – płatnych miesięcznie.
- Aktywacja Subskrypcji realizowana jest przez BIM POINT Sp. z o.o. po poprawnie zaksięgowanej płatności, według wybranej metody.
- Ceny Produktów Cyfrowych Archicad Subskrypcji w poszczególnych wariantach określone są na stronie sklepu internetowego Multibim w sekcji Subskrypcja Archicada.
- Dokonywanie zmian w Subskrypcji, w tym jej anulowanie wymaga zgłoszenia na adres: kontakt@multibim.pl
- W przypadku zmiany karty płatniczej, podpiętej pod Subskrypcję Klient powinien niezwłocznie skontaktować się drogą elektroniczną na adres e-mail: administracja@multibim.pl
- Subskrypcja trwa bezterminowo w zależności od wyboru Klienta, od momentu aktywacji do momentu anulowania.
- Z chwilą złożenia przez Klienta zamówienia na Subskrypcję Produktu Cyfrowego “Archicad Collaborate”, Sprzedawca składa w imieniu Klienta tożsame zamówienie u producenta tj. firmy Graphisoft SE. Jeżeli Klient nie wypowie Subskrypcji przed datą jej odnowienia, Graphisoft SE obciąży Sprzedawcę płatnością na kolejny okres Subskrypcji. Aby zapobiec sytuacji, w której Klient nie jest zdolny do opłacenia Subskrypcji, a Graphisoft SE obciąży płatnością Sprzedawcę, na 10 dni przed upływem daty ważności Subskrypcji, Sprzedawca prześle Klientowi fakturę proforma z 5-dniowym terminem płatności.
- Klient może anulować Subskrypcję w dowolnym momencie w czasie jej trwania, nie później jednak niż na 5 dni (120h) przed datą upływu ważności Subskrypcji. Potwierdzenie anulowania Subskrypcji zostanie wysłane na adres e-mail Klienta.
- Anulowanie Subskrypcji wiąże się z utratą licencji na zakupiony Produkt Cyfrowy.
- W przypadku braku otrzymania przez Sprzedawcę opłaty za kolejny okres, Subskrypcja zostanie anulowana. Anulowanie Subskrypcji Produktu Cyfrowego “Archicad Collaborate” nastąpi w chwili zakończenia pełnego okresu rozliczeniowego tj. 1 miesiąc, 12 miesięcy lub 36 miesięcy. Jeżeli Klient dokonał wyboru okresu rozliczeniowego 36 miesięcy płatnych rocznie, a pobranie środków z karty się nie powiedzie, Klient nadal będzie zobligowany do uregulowania należności za pozostały okres rozliczeniowy.
- Subskrypcja nie wygasa automatycznie, dopóki Klient nie złoży wniosku o jej anulowanie.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład pismo wysłane pocztą na adres Bim Point Sp. z o.o., ul. Lipowa 4D, 30-702 Kraków lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@multibim.pl.
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Klient może wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną na kontakt@multibim.pl. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, Sprzedawca Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadku umowy o dostarczanie Produktów lub Usług cyfrowych, jeżeli spełnianie świadczenia, tj. uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub wykonanie usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej, nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a składając Zamówienie wyraziłeś zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej przed terminem, o którym mowa w ust. 1 powyżej i oświadczyłaś/eś, że jesteś świadoma/y utraty prawa do odstąpienia od umowy, na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.).
- W przypadku odstąpienia od umowy zakupu Produktów lub Usług cyfrowych innych niż wymienione w rozdziale VII, punkt 5, Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiej samej metody, jaką wcześniej wybrał Klient w celu opłacenia Zamówienia. Zwrot płatności nastąpi w terminie do 7 dni roboczych.
VIII. Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta za niezgodność z umową Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych, kupionych w Sklepie.
- Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane przez nas Produkty cyfrowe
i Usługi cyfrowe posiadały najwyższą jakość. Produkty cyfrowe i Usługi cyfrowe prezentowane w Sklepie są zgodne z umową.
- Niezgodność z umową Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych powstaje w szczególności w przypadkach opisanych w art. 43b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759), w tym m. in. w przypadku niezgodności z umową opisu, rodzaju, jakości, kompletności, funkcjonalności, kompatybilności, interoperacyjności oraz dostępności wsparcia technicznego i aktualizacji.
- Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa jest ponadto niezgodna z umową, gdy:
- nie nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
- nie występuje w takiej ilości i nie ma takich cech, w tym funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, ciągłości i bezpieczeństwa, jakie są typowe dla Produktu cyfrowego lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć;
- przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób;
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
- został dostarczony bez akcesoriów i instrukcji, których dostarczenia Konsument mógł rozsądnie oczekiwać;
- jest niezgodny z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Konsumentowi przez Sprzedawcę przed zawarciem umowy
- Reklamacja odnoszące się zarówno do Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, jak i funkcjonowania Sklepu, powinna zawierać dane pozwalające na zidentyfikowanie Ciebie jako naszego Klienta (imię i nazwisko, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia niezgodności z umową) oraz żądanie związane z reklamacją, co ułatwi i przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamację w formie mailowej możesz wysłać na adres e-mail BIM POINT: kontakt@multibim.pl, a w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: BIM POINT sp. z o.o. ul. ul. Lipowa 4D, 30-702 Kraków.
- Reklamację możesz ponadto złożyć korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt”, dostępnej pod adresem: https://multibim.pl/kontakt/.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu Reklamacji Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiej samej metody, jaką wcześniej wybrał Klient w celu opłacenia Zamówienia. Zwrot płatności nastąpi w terminie do 7 dni roboczych. Zwrot środków może zostać uznany w całości lub częściowo, o czym Sprzedawca poinformuje Klienta wraz z decyzją o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Informujemy, że odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy jest wyłączona względem Klientów, niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
IX. Dane osobowe
- Podanie przez Ciebie jakichkolwiek danych osobowych jest zawsze dobrowolne, lecz w wielu przypadkach konieczne – np. w celu złożenia Zamówienia, umożliwienia Sprzedawcy dostarczenia Tobie Produktu cyfrowego lub skontaktowania się z Tobą np. w celu ustalenia terminu konsultacji prawnej, zamówionej w ramach Usług cyfrowych.
- Administratorem podawanych przez Ciebie danych osobowych BIM POINT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Krakowie, ul. Lipowa 4D, 30-702, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000433889, NIP 6793084910, REGON 122658854.
- Z administratorem danych osobowych może skontaktować się listownie, pod adresem wskazanym w ust. 2 powyżej, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@multibim.pl.
- Przetwarzanie przez nas danych osobowych odbywa się zgodnie z prawem, w sposób rzetelny i przejrzysty. Przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie:
- udzielonej przez Ciebie dobrowolnej zgody (np. poprzez skierowanie do nas wiadomości mailowej, złożenie Zamówienia w Sklepie czy kontakt za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook, Instagram, LinkedIn czy komunikatora Messenger),
- wykonania zawartej umowy sprzedaży, a także rozpoczęcia współpracy lub podpisania umowy,
- prawnie usprawiedliwionego interesu Usługodawcy, jako Administratora danych (np. w zakresie tworzenia bazy danych, czynności analitycznych i profilujących, w tym czynności dot. analizy korzystania z usług, zabezpieczeniu dokumentacji na potrzeby obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub na potrzeby dochodzenia roszczeń),
- obowiązków wynikających z prawa (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości).
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu w celu zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług i realizacji zamówionej przez Ciebie usługi lub umowy, przez okres niezbędny do jej realizacji, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Następnie Twoje dane osobowe zostaną usunięte.
- Twoje dane mogą być przekazane naszym podwykonawcom, współpracownikom lub usługodawcom, którzy pomogą nam w realizacji wykonywanej usługi (np. podmioty świadczące usługi księgowe, hostingowe, mailingu (Newsletter), związane z realizacją Zamówień, systemu płatności). Przekazanie danych osobowych innemu podmiotowi, nie uprawnia go do dowolnego z nich korzystania, a jedynie do przetwarzania w celach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych, z zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzania i w zakresie niezbędnym dla należytego świadczenia usług oraz realizacji wiążących nas umów.
- W ramach przekazywania danych osobowych możliwe jest ich przekazywanie i następnie przechowywanie danych osobowych do krajów poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takich przypadkach, dane przekazywane do podmiotów działających poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego nie będzie wpływać negatywnie na zakres ochrony danych i Twoje prawo do prywatności będzie respektowane z zachowaniem należytych standardów.
- W przypadku przekazywania danych osobowych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego do przekazywania dochodzi zazwyczaj w oparciu o poniższe podstawy:
- na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony tj. Decyzji Wykonawczej Komisji (UE) 2016/1250 z dnia 12 lipca 2016 r., dostępnej tu: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016D1250&from=EN
- w sytuacjach zaś, jeśli w tym zakresie nie został stwierdzony przez Komisję Europejską odpowiedni stopień ochrony w drodze decyzji, dane osobowe zostaną odpowiednio zabezpieczone za pomocą standardowych klauzul ochrony wskazanych w Decyzji Komisji z dnia 5 lutego 2010 r. w sprawie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych osobowych podmiotom przetwarzającym dane mającym siedzibę w krajach trzecich na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dostępnej tu: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32010D0087&from=EN
- W odniesieniu do przekazanych nam przez Ciebie danych osobowych, przysługują Tobie następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
- prawo żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
- w przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych – prawo jej wycofania,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, a także polityka plików Cookies zostały opisane w https://multibim.pl/polityka-prywatnosci/.
X. Prawa autorskie
- Prezentowane w Sklepie Produkty cyfrowe wraz z ich omówieniem w formie nagrań stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego.
- Produkty cyfrowe są udostępniane Klientom na zasadzie licencji niewyłącznej, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4 poniżej.
- Z chwilą pobrania Produktu Cyfrowego projektu Sprzedawca udzielana Klientowi licencji niewyłącznej na korzystanie z Produktu cyfrowego bez ograniczeń terytorialnych, na czas określony dwóch lat licząc od dnia pobrania Produktu Cyfrowego, w zakresie użytku osobistego jak i komercyjnego, na następujących polach eksploatacji w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Produktu Cyfrowego – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy Produktu Cyfrowego, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową.
- Licencja nie umożliwia wprowadzania zmian w Produkcie Cyfrowym ani nie obejmuje możliwości odsprzedaży lub jakiegokolwiek rozpowszechniania Produktu Cyfrowego za wynagrodzeniem lub nieodpłatnie, zarówno w identycznej jak i zmienionej formie lub treści.
XI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca niniejszym wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawarciem umowy za pośrednictwem Sklepu na drodze postępowania mediacyjnego, którego szczegóły określą strony sporu.
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, poprzez:
- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, a Sprzedawcą,
- skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Szczegółowe informacje dotyczące polubownego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są za pośrednictwem strony internetowej uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Ponadto, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, zawartych przez Internet.
- Przed skierowaniem sprawy do sądu polubownego należy przeprowadzić i zakończyć postępowanie reklamacyjnego, a ponadto, obydwie strony sporu muszą wyrazić zgodę na wszczęcie postępowania przed sądem polubownym. W pozostałych wypadkach sprawy sporne powinny zostać poddane właściwym sądom powszechnym.
XII. Postanowienia końcowe
- Jakakolwiek zmiana niniejszego Regulaminu nie będzie miała wpływu na dotychczas świadczone usługi, złożone Zamówienia czy zawarte Umowy. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem opublikowania nowego brzmienia Regulaminu na stronie internetowej Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- W sprawach spornych, Sprzedawca będzie dążył do polubownego ich rozwiązania, a dopiero w braku możliwości dojścia do porozumienia, sprawa będzie skierowana na drogę postępowania sądowego.