Specjalista / ka ds. Finansów i Administracji - Multibim

Oficjalny dostawca oprogramowania GRAPHISOFT Archicad w Polsce. | Członek korporacyjny buildingSMART Polska

Specjalista / ka ds. Finansów i Administracji

Misją MultiBIM jest ułatwianie życia architektom i innym profesjonalistom z branży budowlanej i projektowej. Dlatego nasze portfolio składa się z najlepszych programów, dopasowanych do różnych potrzeb uczestników procesów budowlano-inwestycyjnych, a my nie ustajemy w poszukiwaniu kolejnych, doskonałych rozwiązań technologicznych. Dzięki temu możemy pomagać naszym klientom dobierając i wdrażając oprogramowanie najbardziej dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.

Pomóż nam zarządzać firmą dołączając do nas na stanowisku:
Specjalista / ka ds. Finansów i Administracji

Opis stanowiska:
Poszukujemy samodzielnej, dobrze zorganizowanej osoby, która skutecznie zajmie się procesami back office, m.in: sprawnym działaniem naszego biura i finansami, w tym kontaktem z bankami i umowami.

Na tym  stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za:

  • bieżącą analizę finansową i raporty dla Zarządu
  • kontrolę kosztów oraz rekomendację ich optymalizacji
  • współpracę z innymi działami, w tym administracyjne wsparcie działu sprzedaży
  • współpracę z zewnętrznym biurem księgowym (księgowość i kadry)
  • kontakt z instytucjami finansowymi w celu pozyskiwania finansowania zewnętrznego, przygotowywanie wymaganych wniosków i raportów

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie w zakresie wymienionych obszarów odpowiedzialności
  • posiada wiedzę z zakresu finansów i rozumie mechanizmy działania firmy
  • doskonale zna Excela (lub Numbers) – tabele przestawne, korzystanie z zaawansowanych formuł, łączenie danych z różnych arkuszy
  • jest samodzielna, umie skutecznie planować pracę i efektywnie organizować zadania
  • zna język angielski w stopniu komunikatywnym

Co oferujemy:

  • samodzielne stanowisko pozwalające na wdrażanie własnych pomysłów na organizację pracy, bezpośredni wpływ na rozwój firmy
  • stanowisko pracy wyposażone w doskonałe narzędzia wspierające procesy w firmie
  • elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej
  • praca w niekorporacyjnym środowisku, w niewielkim, dynamicznym zespole
  • prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
  • umowę zależną od potrzeb kandydatów (UoP lub B2B)

Kliknij poniżej i aplikuj na to stanowisko

Zobacz także inne oferty