Misją MultiBIM jest ułatwianie życia architektom i innym profesjonalistom z branży budowlanej i projektowej. Dlatego nasze portfolio składa się z najlepszych programów, dopasowanych do różnych potrzeb uczestników procesów budowlano-inwestycyjnych, a my nie ustajemy w poszukiwaniu kolejnych, doskonałych rozwiązań technologicznych. Dzięki temu możemy pomagać naszym klientom dobierając i wdrażając oprogramowanie najbardziej dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.
Pomóż nam budować markę MultiBIM dołączając do nas na stanowisku:
Specjalista ds. Sprzedaży / Account Executive
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko skoncentrowane na obszarze marketingu: tworzeniu strategii oraz budowaniu „brand awareness” w bliskiej współpracy z działem sprzedaży. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za:
- budowanie i optymalizację lejków marketingowych
- ustalanie i mierzenie celów marketingowych a także analizę skuteczności podejmowanych działań i bieżące korygowanie zadań
- terminowe dostarczanie materiałów marketingowych: tekstów, postów do SM itp.
- zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych
- zarządzanie podwykonawcami (graficy, specjaliści SEO itp.)
Szukamy osoby, która:
- ma doświadczenie w obszarze marketingu B2B
- zna mechanizmy działania Google Ads, Facebook Ads, marketing automation i systemów CRM
- jest komunikatywna, ma zdolność wyciągania konkretnych wniosków z luźnych pomysłów, wizji i “burzy mózgów”
- myśli nieschematycznie, lubi poszukiwać nowych rozwiązań do realizacji celów marketingowych i biznesowych
- “czuje” social media
- jest kreatywna i przykłada wagę do estetycznej strony materiałów, za które jest odpowiedzialna
- doskonale mówi i pisze po polsku oraz zna język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym
Co oferujemy:
- przygotowanie do pracy na stanowisku: wdrożenie w nasze produkty i szkolenia z narzędzi marketingowych
- pracę w ramach dynamicznie rozwijającej się branży i ciekawe portfolio najlepszych na rynku produktów skierowanych do specjalistów z sektora budowlanego
- stanowisko pracy wyposażone w doskonałe narzędzia wspierające procesy w firmie
- pracę w niekorporacyjnym środowisku, w niewielkim zespole – możliwość współtworzenia strategii marketingowej firmy
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej
- prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
- umowę dostosowaną do potrzeb kandydatów (UoP lub B2B)