Oficjalny dostawca oprogramowania GRAPHISOFT Archicad w Polsce. | Członek korporacyjny buildingSMART Polska

Manager ds. Marketingu

Misją MultiBIM jest ułatwianie życia architektom i innym profesjonalistom z branży budowlanej i projektowej. Dlatego nasze portfolio składa się z najlepszych programów, dopasowanych do różnych potrzeb uczestników procesów budowlano-inwestycyjnych, a my nie ustajemy w poszukiwaniu kolejnych, doskonałych rozwiązań technologicznych. Dzięki temu możemy pomagać naszym klientom dobierając i wdrażając oprogramowanie najbardziej dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.

Pomóż nam budować markę MultiBIM dołączając do nas na stanowisku:
Specjalista ds. Sprzedaży / Account Executive

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko skoncentrowane na obszarze marketingu: tworzeniu strategii oraz budowaniu „brand awareness” w bliskiej współpracy z działem sprzedaży. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za:

  • budowanie i optymalizację lejków marketingowych 
  • ustalanie i mierzenie celów marketingowych a także analizę skuteczności podejmowanych działań i bieżące korygowanie zadań
  • terminowe dostarczanie materiałów marketingowych: tekstów, postów do SM itp.
  • zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych
  • zarządzanie podwykonawcami (graficy, specjaliści SEO itp.)

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie w obszarze marketingu B2B
  • zna mechanizmy działania Google Ads, Facebook Ads, marketing automation i systemów CRM
  • jest komunikatywna, ma zdolność wyciągania konkretnych wniosków z luźnych pomysłów, wizji i “burzy mózgów”
  • myśli nieschematycznie, lubi poszukiwać nowych rozwiązań do realizacji celów marketingowych i biznesowych
  • “czuje” social media
  • jest kreatywna i przykłada wagę do estetycznej strony materiałów, za które jest odpowiedzialna
  • doskonale mówi i pisze po polsku oraz zna język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym

Co oferujemy:

  • przygotowanie do pracy na stanowisku: wdrożenie w nasze produkty i szkolenia z narzędzi marketingowych
  • pracę w ramach dynamicznie rozwijającej się branży i ciekawe portfolio najlepszych na rynku produktów skierowanych do specjalistów z sektora budowlanego
  • stanowisko pracy wyposażone w doskonałe narzędzia wspierające procesy w firmie
  • pracę w niekorporacyjnym środowisku, w niewielkim zespole – możliwość współtworzenia strategii marketingowej firmy
  • elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej
  • prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
  • umowę dostosowaną do potrzeb kandydatów (UoP lub B2B)
Zobacz także inne oferty